DANCING IN KROSNO

9. júla 2017

Ako som už v minulom článku spomínala, mám pre Vás prichystaný (dúfam, že krátky a výstižný) článok o tanečnom sústredení v Krosne, ktoré sa neudialo posledný krát. Bol to skvelý týždeň plný nových skúseností a prežitý so skvelými ľuďmi. 






Bolo to pre mňa obrovské prekvapenie už v máji, keď mi trénerka oznámila, že môžem amusím ísť s nimi. Vtedy som len na ňu neveriacky pozerala a počkala, až kým neskončí tréning, aby som mohla výskať od radosti doma. Veď predsa tam chodím ani nie rok a už sa mi naskytla takáto príležitosť. 
Aby ste boli v menšom obraze, naše tanečné divadlo je zapojené do jedného projektu, ktoré prebieha už v spomínanom Krosne v Poľsku. Ide o tanečné predstavenie, na ktorom tvrdo spolupracujeme aj so skúsenými a skvelými tanečníkmi zo samotného Poľska. Skvelé čo?


Cítila som sa ako v Harry Potterovi 


(famózna búrka)

Ľudia, ktorí nám dali túto možnosť sú veľmi zlatí a ochotní. Vo všetkom nám pomáhali a pekne sa tam o nás postarali. 
V prvý deň sme sa zúčastnili na tanečnom predstavení, kde tancovali tanečníci vo všetkých vekových kategóriách. Od tých najmenších po mládež.  
Ostatné dni to už začalo byť trošku namáhavejšie. Tréningy sa nám začínali o 9.00 ráno a končili o 13.30. Nacvičovali sme a nacvičovali až tak, že to vyzerá neuveriteľne dobre!
Po tréningu sme mali teoreticky voľno. No aby sme sa nenudili v izbách na hoteli, poskytli nám skvelý program. Či už kultúrny alebo poznávací. A to sa mi na tom všetkom páčilo najviac. Ich ochota a nadšenie z nášho nadšenia. 
Pozvali nás na folklórne slávnosti alebo spoločnú grilovačku. Navštívili sme aj nádherné múzeum skla, výhliadkovú vežu ale aj starý antikvariát, do ktorého som sa zamilovala a ako darček dostala aj knihu!
Keď nebolo na pláne nič, lozili sme len tak po meste, jedli sme zmrzlinu, pizzu, kupovali suveníri a ako inak, navštevovali obchodné centrá.

(toto si vyžadovalo fotku) 



(čaro skla)


Aj keď som sa bála ísť, nakoniec som rada. Zažiť niečo podobné sa nepodarí len tak každému a za to ďakujem svojej úžasnej trénerke a dievčatám za možnosť byť na veľkej scéne, tancovať a prežiť krásne chvíle plné smiechu a kopec iných zážitkov v ich spoločnosti! <3




1 komentár

  1. si šikovná, gratulujem ;) inak je super, že ste mali taký rôznorodý program a trochu ste si zavýletovali :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.