My workspace

21. mája 2017


Každý z nás potrebuje mať svoje miesto, kde môže tvoriť, premýšľať, pracovať alebo písať. Miesto, kde môže vypnúť alebo niekedy skôr viac zapnúť. Presne takéto pracovné miesto je pre mňa veľmi dôležité, pretože ak v niečom nemám poriadok, nemôžem sa na nič poriadne sústrediť. (aj keď uznávam, že niekedy to v mojej izbe vyzerá ako po výbuchu, hlavne vtedy, ak ráno nestíham)
Týmto Vám predstavujem môj tvorivý kútik, kde sa väčšinou učím, než tvorím. 



Stále premýšľam, čím by som mohla toto miestečko ešte doplniť. Ak ma dobre poznáte, určite viete, že skoro s ničím nie som dosť spokojná a neustále musím niečo meniť. ako s blogom, tak aj doma
Veľmi sa mi páči kombinovať rôzne materiály, staré a nové a skúšať to, čo by nikoho iného nenapadlo. Týmto chcem povedať, že "prerábka" mojej izby nekončí a stále tu bude niečo, čím by som svoju malú útulnú izbičku mohla doplniť. Zatiaľ mám hlavu plnú nápadov, takže uvidím čo sa z toho víru v mojej hlave vykľuje.




5 komentárov

  1. absolútne chápem tie pocity zapnutia a miesta kde sa dá dobre premýšlať :D presne dačo takéto potrebujem aj ja lebo inak som absolútne nepoužiteľná :D
    Ivana xx
    Truwoman PINK FB page

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasná nástenka - toľko inšpirácie a spomienok pokope!
    Krásny článok - veľmi sa mi páči nápad, spracovanie i fotky ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak oproti mojej internátnej izbe je toto miestečko nádherné <3 Pekná nástenka a všetko!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvoje fotografie sú proste úžasné! Je ťažké odísť z tohto blogu! :)
    Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))

    SYDNEY SLEEK BLOG-KLIK

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.