2017/05/07

Army tartan


Som jediná, alebo aj Vám dni ubiehajú tak rýchlo? Veď len včera začal Nový rok a už je tu máj. Mám pocit, že si dni a všetky tie chvíle vôbec neužívam. Nežijem pre daný moment. Stále myslím, čo bude zajtra. Premýšľam na vecami, ktoré by ma vonkoncom nemuseli trápiť. Denno denne na tom pracujem a snažím sa to zmeniť, no niekedy je to riadne ťažké. Prečo si nežijeme tu a teraz? 
Zdá sa, že na takéto myšlienky si musím vyhradiť článok. Bola by som schopná o tom písať donekonečna a ešte ďalej...




Preto si radšej obveseľujem život svojimi "módnymi" úchylkami. Začala som kombinovať veci, ktoré by som inokedy nekombinovala. Je fajn vyliezť zo svojej ulity a ukázať svoju pravú tvár... To nasvedčuje aj táto zabudnutá tartanová košeľa rovnako aj s týmto trenchcoat-om, ktorý som na sebe nemala roky rokúce. Teoreticky ani tento biely rolák (v ktorom mi teda bolo riadne teplo) tu ešte nebol! Žeby sa Nora konečne spamätala?





9 komentárov :

  1. Krásný outfit, neskutečně se mi k němu líbí ty brýle ♥

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit je super, takže jen tak dál. :) A neboj, já to mám úplně stejně... taky se pořád snažím se nestresovat, nepřemýšlet nad tím co bylo a bude. Ale jak jsi řekla - je to těžký - a ze dne na den se to nezmění.
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný outfit ♥ Minule jsem si vzala podobnou (ale oversized) košili, kterou jsem ledabyle zastrkala do kalhot, a rozepnula víc knoflíků, no starší lidi nechápali, ale mladším se líbilo :) Každý by se měl oblékat tak, jak se cítí dobře :) A jinak čas fakt utíká až neuvěřitelně rychle, nic nestíhám. Nad věcmi, které by mě trápit neměly, nebo nemusely také přemýšlím pořád :/

    Pauline's Tiny World | První blogová giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekný outfit :) moja tartanová košeľa sa časom vyprala, a keď tak pozerám na túto tvoju, tak si asi budem musieť zakúpiť už novú :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krásný Outfit :) Nejvíce me zaujaly ty boty, jodu bozi <3

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tiez som stale v myslienkach vpredu a neustale sa nad niecim stresujem, dni mi ubiehaju ani neviem ako a som z toho celkom na nervy :(
    Inak outfit je super :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi ľúbim tento trend so zaviazanou košeľou okolo pása! :) zvlášť s niečím takým ženským ako je ten biely turtleneck! veľmi podarené! :)
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka