2017/04/02

Baby blue mood

Už je po všetkom. Stredoškolskú odbornú činnosť mám úspešne za sebou. Mám z toho skvelý pocit. Skončila som na krásnom treťom mieste, čo mi úplne stačí. Na prváčku som si toho na starosti vzala až príliš veľa. Doteraz nechápem, ako som to všetko mohla zvládnuť. Bolo toho jednoducho veľa. 
Svoje umiestnenie som oslávila najúžasnejšou udalosťou. Včera sme totižto s mamkou vyrazili na neuveriteľne nádherný muzikál FRIDA- Maľovať a milovať! Naozaj? Veď toto bol ten najlepší darček za snahu. Perfektné predstavenie s perfektnými hercami. Nečakala som, že to bude až také WAU! Plakali, zvážneli, smiali, plakali a znova smiali... Nádhera. Dnes sa hrá v Košiciach a samozrejme,  že aj v Bratislave. Odporúčam Vám tam zájsť a vychutnať si nádherný muzikálny zážitok!








8 komentárov :

  1. V prvom rade - gratulujem k SOČ-ke! My sme, našťastie, nič také nemuseli písať :D
    Kombinácie bielej a pastelových farieb sú momentálne moje najobľúbenejšie; a tvoj úžasný outfit to len potvrdzuje ❤ Tie topánky sú perfektné!
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pridávam sa ku gratulácií k SOČke! a krásny outfit, takéto odtiene sú na jar ako stvorené :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to som rada že sa ti tam páčilo! Máš krásny modrý sveter,odkiaľ je? :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ulovila som ho v sekáči ako je to u mňa bežné :D

      Odstrániť
  4. Ten svetýrek a ty boty <3 zbožnuju přesně takovou barvu a navíc to k sobě užasně ladí, sluší ti to :)
    lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka