Ready to spring- New In

19. marca 2017

Cítite to? Jar sa už pomaly ale isto blíži. Všetko sa preberá k životu a vo vzduchu normálne cítiť radosť! Ach, milujem toto obdobie. Odkedy mám Rika tak som skoro každý deň v lese. Postupne si uvedomujem, o čo všetko prichádzam, keď som zavretá v izbe a sedím nad učebnicami. Môj záujem a les a prírodu je čoraz viac väčší. Všímam si aj také veci, čo by som si v minulosti vôbec nevšimla. Je to ozajstná krása. A za to všetko môže pes! Je to vôbec možné?
Ani si neviete predstaviť, ako dlho som už nebola poriadne nakupovať. Ak počítam správne bolo to 5 mesiacov. Alebo nebodaj 6? Sama neviem. Jednoducho, boli to roky rokúce. Využila som chvíle zliav a kaďečoho možného a nakúpila skvelé veci za výhodné ceny. Je úžasné, že som bola v správnom čase na správnom mieste!


(mikiny, ktorých nikdy nie je dosť!)



(presne tak... a ďalšie džínsy)


(no nie s nádherné? Leto, môžeš prísť!)


Začínam byť poriadny maniak na kozmetiku. (ďakujem Miška) btw. tá vôňa je neskutočná!

7 komentárov

  1. Ja som si kupila tiez nedavno biele nohavice, tak som zvedava kedy sa na ne odhodlam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem se nedávno odměnila, i když teda převážně kosmetikou (a častými návštěvami různých kaváren!). :) A já si dala za cíl, chodit častěji na procházky, ven, do lesa, protože vím, že mě to strašně baví, ale nějak si na to ne a ne udělat čas! :) Pěkný článek, ty mikiny vypadají strašně pohodlně!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie kaviarne úplne chápem! Je to jednoducho srdcová záležitosť! <3

      Odstrániť
  3. Tak to je super, že jsi vychytala ten správný čas a místa :) Všechny kousky jsou krásné :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Konečně, nemohla jsem se dočkat, zima byla šíleně dlouhá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie šaty sú úplne superské!
    A áno, také prechádzky v prírode sú veľmi dobré, človeku padnú vhod :)

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.