January favourites

3. februára 2017

S Novým rokom prichádza aj nová rubrika s mojimi mesačnými obľúbencami. Blog by potreboval obživu a myslím, že obľúbenci sú jednou z nich. 
Mesiac sa začal stresom a následnou radosťou. Zo začiatku som si užívala posledné voľné dni zimných prázdnin a tak znova nabehol školský kolobeh. Medzi tým som sa snažila byť čo najviac so svojimi priateľmi a blízkymi. Navštívila som dlho nevidených a prežila tie najkrajšie chvíle na tanečnom sústredení. 
Neviem prečo, ale najväčšiu rolu v januárových obľúbencoch zohráva kozmetika. Nikdy som ju nejako neriešila, až kým som nespoznala Mišku, ktorá mi takpovediac v tomto smere otvorila oči za čo jej ďakujem. 


Kozmetické štetce

V poslednej dobe som si veľmi obľúbila Lidl. Nie len že tam majú úžasné jedlo, kreatívne pomôcky a niekedy oblečenie, ale aj skvelú kozmetiku. Hneď ako som sa dočítala o novej kolekcii kozmetických štetcov nevedela som odolať a okamžite, na ďalší deň som tam šprintovala. Dlho som nad nimi premýšľala, pretože strach z ich kvality ma premohol. Keďže väčšina kozmetických štetcov a hlavne kvalitných býva oveľa drahšia, bála som sa si ich za takú perfektnú cenu kúpiť. Za vyskúšanie nič nedám, všakže? Teraz vôbec neľutujem. Sú nádherne jemné a pracuje sa s nimi náramne.

Avon Colortrend make-up

Moja každodenná záchrana. Keďže mám veľmi suchú pleť nikdy som si nevedela zohnať ten správny make-up. Všetky ostatné mi moju pleť ešte viac vysušovali. Nevedela som prečo sa to vlastne deje a moja snaha v hľadaní bola márna. Nakoniec mi ako osvietenie padol do ruky katalóg Avon a tam som ho našla. Bolo to len strieľanie naslepo a vyzerá to tak, že som sa trafila správne. 
Použili ste ho niekedy alebo s ním máte skúsenosti?

Oriflame Power shine lipstick THE ONE

Ako som už vravela o mojej suchej pleti, rovnaký problém zažívajú aj moje pery. Tento nádherný rúž má nie len skvelú farbu, ale dokonca aj hydratuje. To je v mojom prípade preňho veľké +.


 Kozmetické pásiky na nos a maska

Ako to už o mne všetci určite vedia, najradšej cestujem do Poľska. Neviem ako je to možné, ale práve Poľsko je tá moja vysnívaná krajina. Taktiež som aj tam pátrala po nejakej kozmetike a našla som to pravé orechové. Pásiky na nos som vyskúšala po prvýkrát a musím povedať, že práve tieto majú aj reálne účinky. Môj nos bol bez čiernych bodiek a k tomu aj bez vyrážok. 
Čerešničkou na torte je táto tvárová maska, ktorá má účinky botoxu a dokonalo omladzuje tvár. Najlepšie na tom je, že sa dá použiť ešte niekoľkokrát po prvom použití.

Bell 2 skin mat púder

Po nekonečnom skúšaní púdrov som v drogérii našla tohto krásavca. Púder, ktorý mi sadne ako uliaty. Je to vôbec možné? Je matný a dlhotrvajúci. Vydržal na mne aj v tomto počasí a neustálom utieraní nosa. Rozhodla som sa pre zmenu, keďže som doteraz používala púder od Catrice, ktorý bol takisto vynikajúci.

English, notebooks and memories

Naštvaná sama na seba som sa dokopala k lepšiemu učeniu sa angličtiny. Snažím sa konverzovať, písať, čítať a robiť všetko možné v angličtine. Nevedeli by ste ešte o nejakom inom vyučavacom procese, ktorý by mi mohol pomôcť k lepšej angličtine? Za Vaše názory a rady budem veľmi vďačná.
Spomienky... Všetky sú zapísané na papieroch. Dúfam, že na nich nezabudnem a ostanú v mojej mysli stále!

A ako ste prežili prvý mesiac v tomto roku Vy? 

5 komentárov

  1. S tou anglictinou teda mne pomohli hlavne filmy, serialy, videa. Nebyt toho, nikdy by som nevedela anglicky a fakt nemam problem rozumiet ci uz americanovi, anglicanovi alebo komukolvek snaziacemu sa rozpravat anglicky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som veľmi rada že si pridala aj t7to rubriku na blog, mám ju veľmi rada;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem za krásny komentár, veľmi si ma potešila <3 a čo sa článku týka, tak také ja môžem, tiež som romzýšľala, že niečo podobné zavediem. :) najlepšie na angličtinu je pozerať anglické filmy (kľudne aj s anglickými titulkami) mne to dosť pomáha :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super věci, ten pudr mám také a jsem s ním spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já už budu muset začít navštěvovat Lidl. Pořád na něj čtu chválu. Bohužel ho nikde ve svém okolí nemám, tak mě to pořád nedokopává zavítat tam. Ale když vidím ty štětce, jeee :). Budu muset!

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.