Year 2016

31. decembra 2016

Je koniec. 
Koniec ďalšie roka, ktorý mi uletel ako rýchlik menom Polárny expres. Ako to? Veď len nedávno som oslavovala predchádzajúci Silvester. Aj keď som v minuloročnom koncoročnom článku písala, že nikdy na chvíle a momenty, ktoré sa odohrali v roku 2015 nezabudnem, sa stali niečím pofidérnym. Teraz som len rada, že všetky veci som si začala zapisovať. Presne tak! Zapisovala som si každý jeden deň, aj keď bol občas nudný a obyčajný. Aspoň si budem pamätať niektoré chvíle a aj keď na ne zabudnem rada si ich pripomeniem prostredníctvom mojich zápiskov. Až teraz môžem napísať, že tento rok bol naozaj krásny bez zbytočných výčitiek. Nemôžem povedať, že bol najlepší, pretože ešte neviem ako dopadne rok 2017. 


Cez tento rok som spoznala ohromne veľa ľudí. Stali sa súčasťou môjho života a bez nich si to teraz vôbec nedokážem predstaviť. Veľa z nich mi pomohlo k môjmu lepšiemu ja a aj s osobnými problémami. Týmto sa im chcem s najväčšou vďakou poďakovať za to, že sú stále pri mne aj keď sme nemali len svetlé chvíľky. Do môjho života sa taktiež dostalo mnoho skúseností. Zistila som, čo je to mať za niečo zodpovednosť, naučila sa väčšej samostatnosti a zručnosti.

Ďakujem roku 2016. Väčšinou som ho prežila s radosťou aj keď boli aj krušné momenty. 
Tak ja Vám želám krásny, pozitívny Nový rok. Aby bol plný ďalších skúseností prežitý s ľuďmi, ktorých máte najradšej. Hlavne vykročte tou správnou nohou a aj keď Vás nejaká vec nemilo prekvapí, nenechajte sa ňou zmiasť. 
Dúfam, že aj na ďalší rok ostanete mojimi vernými čitateľmi. Budem sa snažiť prekvapovať niečím novým aby to nebolo také suché ako doteraz. 
Poriadne si užite Silvester, no viete že to až tak preháňať nemusíte. 
PF 2017.

6 komentárov

  1. je super, že si si každý deň zapisovala :) ja sa na niečo podobné odhodlávam už dlho, no vždy tak nejako zabudnem :D pekný článok a pekný rok 2017 ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne fotky, prajem ti aby si si rok 2017 užila aspoň tak isto ako rok 2016 ♥

    Srdečne ťa a tvoje čitateľky pozývam na giveaway na mojom blogu♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja rozmýšľam, že si začnem všetko zapisovať lebo niekedy totálne zabúdam, čo sa kedy vlastne udialo. Je to ozaj super nápad:) A čo sa týka ľudí, tak úplne ti rozumiem, aj ja som im najviac vďačná a treba si ich pevne držať pri sebe♥ Prajem ti šťastný novy rok!:)

    Lily of the valley

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky!:) Želám len to najlepšie do nového roku!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelá koláž! ♥ Keby si nezapisujem všetky veci do denníkov a diárov asi by som si ani nespomenula, čo som robila minulý týždeň! :D V tomto som strašná!
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.