2016/10/01

Summer 2016

Je mi až trápne, že článok pridávam po mesiaci. Ale predsa som len rada, že som si aspoň dnes na svoj blog našla čas. Je jasné, že stredná je ťažšia ako základka, ale až tak? Celé dni nerobím nič iné, len sedím za rôznymi knihami, učebnicami či zošitmi. Mám chuť sa smiať a zároveň aj plakať. Príprava je teraz veľmi podstatná, ale ja verím, že aj články a blog budú u mňa na prvom mieste.
Tento random článok som si pripravovala dosť dlho, no samozrejme, že ho pridávam až teraz. Leto 2016 bolo asi to najlepšie aké som kedy zažila. (áno viem... píšem to pri každom podobnom článku. Jednoducho si neviem poradiť) Zážitky, smiech, priatelia, rodina a veľa radosti...


Celé prázdniny (aj s nudným začiatkom) boli dokonalo dokonalé. Všetok svoj čas som začala tráviť viac so svojimi priateľmi a rodinou. Chodila som na všelijaké akcie a podujatia. (musím teda povedať, že som sa dosť zmenila, keďže asi pred rokom by som nikde nešla a radšej by som sedela niekde doma) Júl bol síce o ničom a skôr som sa len tešila na novú školu a predstavovala som si aké to asi bude. Až na jednu maličkosť. Do našej rodiny pribudol nový člen. Určite ste si o ňom v nejednom článku niečo prečítali. Keď som dostala môjho labradora Rika do rúk od samého šťastia som sa rozplakala.
Všetko sa poriadne rozbehlo v auguste. Ako ste sa už mohli dočítať, všetko sa začalo tým najlepším táborom. Spoznala som kopec nových ľudí a som za to rada. Musím povedať, že mi doslova zmenili život a pohľad na svet. Vďaka nim viem, čo je v živote dôležité a správne. Po ukončení mi to všetko veľmi chýbalo a ťažko som si zvykala na bežný kolobeh. 
Festivaly, jarmoky a iné akcie ani slovami neviem opísať. Poriadne som sa na nich so svojimi priateľmi vybláznila. Festival ohňostrojov v Košiciach, DOD v Šariši, Bardejovský jarmok, výstavy, galérie, múzeá... všetko to bolo jednoducho nádherné! 

Aké ste mali leto Vy? Tiež bolo plné zážitkov? Verím, že áno a že ste si ho užili rovnako skvele ako ja. Majte krásny zvyšok dňa a užívajte si každú jednu chvíľu, ktorú práve prežívate <3

1 komentár :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka