2016/08/02

Lovely pink

Ani som si to nestihla uvedomiť a júl nám preletel ako voda, len tak. Všetko mi to príde nejaké krátke. (dúfam, že nie som sama) Veď ešte pred nedávnom začali prázdniny a teraz sú už v polovici. A čo som za ten čas robila? Bola som stále s priateľmi a rodinou. Spoznala som nových ľudí, teda aj tých starých. Zistila kopec nových vecí, chodila na výlety, pikniky... Jednoducho som si to užila. A v nedeľu ma znova čaká niečo nové. Bude sa Vám to zdať divné, ale po prvýkrát odchádzam na teen tábor. Som plná očakávania, no samozrejme, aj strachu. Teším sa a zároveň aj bojím. Bude to trvať týždeň a po mesiaci uvidím svojich starých skvelých priateľov. Čo Vy a tábory? Boli ste niekedy na nejakom alebo sa ešte len chystáte tak ako ja? 
btw. čo sa outfitu týka, túto krásnu sukňu sme ušili spolu s mojou najšikovnejšou mamkou. Najradšej mám na šití to, že keď jednoducho šijete, odmeriate si svoje miery a viete, že Vám bude. A to najlepšie, nikto v okolí nič podobné mať nebude. Je super realizovať svoje nápady!









18 komentárov :

  1. Tá sukňa sa vám naozaj podarila! Máš úplnú pravdu, čo sa týka tej originality pri šití, ja mám tú smolu, že som nešikovná, netrpezlivá a lenivá, ale som veľmi rada, keď vidím ľudí, ktorí sa tomu venujú. Ja som nikdy na žiadnom tábore nebola a ani asi nepôjdem, je to možno čudné, no rodičia ma chceli mať doma a ja som ani nikdy nemala potrebu sa hnať do nejakého tábora, keďže som vcelku introvert a ako dieťa som sa veľmi hanbila. Ty si to určite uži, spoznáš veľa nových ľudí a myslím, že to bude len prospešné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu <3 Mamke sa až rozžiarili oči :) Ešte raz vďaka :)

      Odstrániť
  2. Ta súkna je super :) Taká letná a posledná fotka je straašne rozkošna :)
    www.veraparadis.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já už se táborů účastním jen jako instruktorka (cheche a někdy si přeju, abych to mohla vyměnit). Přeju ti krásné chvíle na táboře a jsem ráda, že si volno pěkně užíváš ;). Moc se mi líbí design té kabelky (ty struktury ♥) a barva sukně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, ďakujem krásne <3 Kabelka ma zaujala na prvý pohľad :)

      Odstrániť
  4. Wow, tenhle outfit je skvělý :) Úplně záříš :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasny outfit, moc ti to slusi :) Jinak ja na tabory jako mensi parkrat jela, ale nakonec jsem byla vzdycky rada, ze uz jsem doma, asi to neni uplne pro me :D
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď predsa každý má na to iný názor :) A ďakujem :)

      Odstrániť
  6. Krasny outfit, moc ti to slusi :) Jinak ja na tabory jako mensi parkrat jela, ale nakonec jsem byla vzdycky rada, ze uz jsem doma, asi to neni uplne pro me :D
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka