Autumn coming

23. augusta 2016

Nerada to sem píšem, ale je to tak. Pomaličky už prichádza jeseň. Alebo žeby už prišla? Možno áno a možno nie. No vonku to na leto vôbec nevyzerá. Tak či onak, teraz si to dosť užívam. Nemyslím počasie, ale všetko to nakupovanie, Či už je to oblečenie, veci do školy alebo ostatné drobné maličkosti. Som na to tak trošku úchyl, takže sa mi prosím nečudujte. Dúfam, že v tom nie som sama a nájde sa tu ešte niekto podobný. 
Premýšľam aký článok písať a čo iné ako New in to môže byť? Tentokrát to bude len s oblečením a doplnkami. Fakt neviem či by niekoho zaujímal článok so školskými potrebami. Ak by ste mali záujem, pokojne mi to napíšte do komentára. Budem len rada!




Až teraz som si uvedomila, že v každom New in článku sa nachádzajú nejaké džínsy. No čo. Ja ich vážne potrebujem až-až. Prvé sú boyfriendy, ktoré uvidíte v ďalšom outfitovom článku. 


Jediné, čo ste ešte nevideli je sedmokráskový crop-top. Kúpila som ho zo secondhandu a teraz len prosím, aby bolo aspoň trošku teplejšie, aby som si ho na seba mohla konečne obliecť a zladiť.


9 komentárov

  1. Jůů, koupila jsi si krásné věci! ♥ Článek se školními potřebami určitě napiš, ráda se nechám inspirovat :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné věci! :) a článek se školními potřebami bych si klidně přečetla, a dokonce ráda, protože jsem úplně posedlá všelijakými sešity, papírky, propiskami, lepítky atd. atd. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten crop top je krásny! Tiež som uchýl na nakupovanie všetkých týchto maličkostí a článok o škole by bol super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné vecičky, ja by som si taktiež mohla kúpiť nejaké biele kúsky, pretože skoro žiadne nemám a pritom mám bielu tak veľmi rada! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Niekedy sa až divím aké pekné veci sa dajú zohnať v sekáči. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.