2016/07/23

Phone case DIY

Veľmi mi chýbali nejaké DIY. Naposledy som podobný článok pridávala v zime. Neviem prečo, ale keď niečo tvorím, pomáha mi to odreagovať sa. Teraz mi to dosť pomohlo, keďže som mala krušné a náročné dni. No predsa všetko sa musí zvládnuť a ísť ďalej. 
Na internete som zahliadla jeden skvelý návod, ako si vyrobiť vlastný kryt na mobil. Je úplne jedno akú značku alebo štýl mobilu máte. Vytvoríte si niečo presne podľa seba a vášho vkusu na svoj telefón a zaručujem Vám, že niečo také nebude mať nikto v okolí len Vy. Tak sa na to vrhnime! 
btw. áno! Milujem svoj nový notebook <3




Na túto DIY budeme potrebovať:
-papier na pečenie
-ceruzu
-lepiacu pásku
-tavnú pištoľ
-laky na nechty (ktoré som zabudla odfotiť)
-a samozrejme Váš mobil


1. Najprv si na papier na pečenie navrhneme štýl krytu. Ja som zvolila mandalu, ktorá mi mimochodom nevyšla, ale to určite pochopíte nižšie.


2. Papierom na pečenie si obalíme mobil a pripevníme ho lepiacou páskou.


3. Tavnou pištoľou si najskôr vyznačíme obrys mobilného telefónu a opatrne označíme kde presne sa nachádza fotoaparát, reproduktor, uzamknutie obrazovky a veď vlastne to už ďalej poznáte. 
Postupne začneme obkresľovať svoj návrh a ako môžete vidieť tu nastal zlom. Moja tavná pištoľ mala veľmi hrubú koncovku a všetko lepidlo z nej sa rozlialo po celej mandale. Tak som si povedala, že skúsim iný návrh, ktorý uvidíte nižšie no samozrejme tento postup som dokončiť musela. :D


4. Vezmeme si ľubovoľný lak na nechty a začneme maľovať. Nechápem, prečo som odfotila len tento, keďže som maľovala aj ružovým...


5. Tram-ta-da-dááá! A tu je výsledok druhého návrhu, ktorý sa aspoň vydaril!


7 komentárov :

  1. Jeej, to vyzerá super! :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné!! Aj ja veľmi milujem vytváranie DiY :D Máš moc krásny blog, som nová čitateľka ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda, jsi moc šikovná, je to super nápad :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka