Moje dobré ránko

3. júla 2016

Milujem rána! Nemôžem sa dočkať kedy prejde zvyšok dňa, aby som sa mohla zobudiť do krásneho rána. Krásny východ slnka, štebot práve zobudených vtáčikov, venčenie Rika a samozrejme moje najobľúbenejšie raňajky. Ak mám pravdu povedať vychutnávam si to. Všetko! Chcela by som aby pohodové a nezameniteľné rána trvali hoc aj celý deň. Z toho všetkého vyplýva, že som typická morning person! A áno páči sa mi to! Hlavne keď si môžem v pokoji vypiť svoj milovaný čaj a aj pol hodinu jesť tie najlepšie raňajky na svete!



Týmto Vám chcem predstaviť túto vynikajúcu ryžovú malinovú kašu. Stačí si ju len zaliať horúcim mliekom alebo vodou (skôr preferujem mlieko) a máte hotovo. Trvá to ani nie 5 minút. Keď som ju prvýkrát kupovala, nevedela som čo od nej očakávať. No ako padla prvá ochutnávka, nenachádzala som slová! A ešte keď si ju ozdobíte (to mám na tom najradšej) čerstvým ovocím, kokosom a chrumkavou granolou máte vyhrané! 













6 komentárov

  1. To vyzerá naozaj skvele :) a aj ja milujem rána, takže určite takúto vecičku v obchode nenechám len tak:ˇ)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tvoj presný opak - rána veľmi rada nemám :D Najradšej by som ostala v posteli s mobilom a videami alebo knihou až do obeda, pri raňajkách sa dennodenne akurát naštvem, lebo nikdy neviem, čo si mám dať (buď nemáme nič alebo príliš veľa možností) :D Ale milujem večery - to ticho, pokoj a mám rada aj vymýšľanie kadejakých šalátov a podobných jedál na večeru :D :D

    Sama veľmi neviem, kedy som naposledy mala ryžovú kašu, ale mám rada ovsené (to je jedna z mojich go-to možností v rána, kedy sa mi nechce nič vymýšľať, ale som hladná :D), čiže sa po nej poobzerám ♥
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V tvém podání vypadají rána jako ideální část dne :) Já jsem přesný opak morning person, takže si asi dokážeš představit, jak to vypadá po ránu u mě :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekný článok a aj fotky! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezký článek! Rána moc ráda nemám, ale na snídani si dávám vždycky záležet :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obdivy k tobě. Já mám rána ráda pouze v případě, kdy se ve 4 ráno vracím domu a bloumám starou Prahou. Jinak pro mě ráno není nikdy dobré není-li od 13hodin. Ale bude to dané spíše tím, že jsem noční sova než ranní ptáče. Ale tu kaši znám a musím říct, že i pro mě se stala rituální. Je to vážně mňaminka.

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.