Clothes, surprise, Riko- New In

21. júna 2016

Momentálne som snáď ten najšťastnejší človek na svete. Stále nemôžem uveriť tomu, čo sa posledný týždeň stalo. Oči mi žiarili, úsmev z pier nechcel zmiznúť a moje srdce spievalo najhlasnejšie refrény. Je to pre mňa niečo úplne nové. Sú to síce starosti, ale prijímam ich s láskou. Určite teraz nechápete o čom to tu táram. A určite sa tiež pýtate čo alebo skôr kto je Riko. Nebudem Vás už zbytočne naťahovať. A možno ste si to už domysleli. Áno presne tak. Riko je môj úplne prvý (partner... haha) pes. Nikdy v živote som nemala psíka. Žeby bol môj oneskorený darček k šestnástke? Kto vie. Je mi to úplne jedno. Obveseľuje mi môj nudný život. S bratom sme dlho premýšľali nad menom. Dostala som skvelý nápad skomoliť naše mená. Ani neviem ako sme z mien Nora a Kiko vytvorili Riko. Ako sa na to tak teraz pozerám tak to vlastne s mojím menom nemá nič spoločné. Čo už...


Aby som sa zdržala častého rozprávania (písania) o Rikovi, spojila som tento článok s bežným New In. Ako prvé tu sú moje najlepšie, najpohodlnejšie, minimalistické tenisky, z ktorých sa taktiež moc teším. Dokázala by som v nich prežiť snáď všetko a na hocijakom mieste! (možno...)



Moja polička v skrini to asi už nevydrží. Mám strašnú úchylku v nakupovaní džínsov. Nikdy ich nie je dosť, všakže? Škoda, že s tých tridsiatich nosím len 5...


Takúto krásku som ulovila v sekáči za najsmiešnejšiu cenu. Mala som vtedy šťastie a 3 eurá v peňaženke neboli zbytočné.


Tu je niečo z toho, čo mi vydrží maximálne tak na týždeň. 



A to najlepšie nakoniec! Môj ufňukanček, ktorý hryzie všetko čo sa hýbe, aj nehýbe <3

9 komentárov

  1. Viem si predstaviť tvoju radosť zo psíka.:) Je roztomilý ♥ Tie proteinové tyčinky a paleo mám veľmi rada:) a krásne úlovky, v sekáči sa dá vždy dobre nakúpiť:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Psík je úplně úžasný ty jo :3 a pěkné nákupy :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeej ten kuťo je straašne zlatý :) a veci samozrejme tiež, krása:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné věci jsi si pořídila :) Riko je překrásný ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Juuu, roztomilost sama, ale protože doma by mi psíka nedovolili tak protentokrát bych ti vzala jeansy a všechny ty dobroty :))

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.