2016/04/08

Instagram post #5

Nemôžem tomu uveriť. Ja som sa naozaj dočkala nového fotoaparátu. To ako vážne? Som z toho strašne paf, nadšená, ohromená, šťastná a neviem čo všetko ešte. Po veľmi dlhom rozhodovaní som si vybrala značku Canon. Presnejšie Canon EOS 1200D. Pomaly, ale isto sa už na ňom učím ovládať tích nespočetne veľa funkcií. Už sa nemôžem dočkať kedy s ním pôjdem vyfotiť outfit. (plánovala som si to na dnes, no počasie ma nemilo prekvapilo, keďže celý deň pršalo)
Prešla už dlhšia doba, čo tu naposledy bol Instagram post. (áno viem... naposledy to bolo vo februári pred rokom) Z môjho Instagramu sa stáva takzvaný #foodgram. Jednoducho ma baví pridávať fotky jedla a mojich najobľúbenejších raňajok. Veď posúďte sami...


Ako už isto všetci viete, rada pečiem a tieto maličkosti mi spravili priveľkú radosť / Cestoviny so špenátovým homemade zdravým pestom a k tomu tofu / Moja láska k mugcake-om je príliš veľká. Tento je banánovo-černicový s tvarohom a pohankovými vločkami / Stále keď cestujem sa fotím. Čo k tomu viac dodať / Našli sme najlepšiu reštauráciu v Poľsku v Zakopanom, ktorá sa volá Dobrá Kassa a nachádza sa na hlavnom námestí. Robia tam tú najlepšiu brokolicu s cestovinami a vynikajúce šaláty <3 / Krása našich Tatier / Čo by to boli za raňajky bez ovsenej kaše? / V Poľsku tiež predávajú tie najlepšie proteínové tyčinky. Tieto sú s Goji (ružový obal) a kešu / Recept na vegánsku nutellu budem pridávať na blog takže sa máte na čo tešiť!


Znova narcistická chvíľka / článok nájdete TU / Táto kniha ma neskutočne pobavila. Začala som ju čítať síce neskoro (teraz v jari) ale rada som si zaspomínala na zimné obdobie. Vyčarila mi úsmev na tvári / Keď sa nudím pri čakaní na autobus / Losos na olivovom oleji s pečenými zemiakmi, tymiánom a cviklou / Tento citát je pravdivý a mali by sme si ho vravieť každý deň / PO tréningoch si doprajem môj najobľúbenejší protein s banánovou príchuťou / Ďalšie skvelé raňajky v podobe celozrnnej bagety, arašidového masla, banánu, černíc a vlašských orechov / Neviem či som to sem písala, (s väčšou pravdepodobnosťou skôr nie) ale vo februári strašne dlhá doba som bola na úžasnom plese s témou benátskej noci. Vytancovala som si dušu! 


Začala som viac nosiť vlasy vyčesané nahor / Zdravá verzia pizze od Péti (recept nájdete na jej skvelom blogu) / Celozrnná tortila plnená fazuľou, kuracím mäsom, špenátom a zeleninovou prílohou / Prečítala som skoro všetky knihy od Johna Greena a aj táto bola v pohode / Citát, ktorý si čítam každý deň, aby som mala stále pozitívny deň / Ďalšia vynikajúca voľba na raňajky je jogurt a müsli. Aké jednoduché 


Recept na tymiánové krekry nájdete TU / Natešená z kúpi nového vafľovača / Jedna úvodná musí byť aj na Instagrame / Čítala som Bukowského a je vážne úžasný! / Takto vyzerajú moje desiaty / Kupovala som figúrky na tortu a zabalili mi to do takejto Valentino škatuľky / Skúšala som červený rúž / Táto je ešte z jesene / Prvý pokus vegánskych vaflí z nového vafľovača. Chutili ohromne <3 

6 komentárov :

  1. Všechno to jídlo vypadá hrozně dobře! Taky bych chtěla mít tu trpělivost a pečlivě si něco dobrého pravidelně chystat :)

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé fotky ! :) Knihy od Greena mám a sú skvelé ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetky fotky sú naozaj krásne! Najviac sa mi páči ale tá 6. s Tatrami :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super typ postu, tvoje fotky sú naozaj pekné, btw v poslednej dobe to mám s jedlom rovnako - dosť ma začalo baviť si ho fotiť dekorovať ho.. :))

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka