Healthy recipes: dark chocolate cookies

26. marca 2016

Musím sa priznať, že mi písanie článkov a celkovo môj blog chýbal. Poslednú dobu ho strašne zanedbávam a hnevám sa za to na seba. Ale jediné, na čo teraz myslím je len monitor a prijímacie skúšky. Stresy u mňa prebiehajú v plnom prúde. Ach do ničoho sa mi nechce. Len pozriem na všetky tie učebnice a je mi hneď zle. Aspoňže, som sa minulý piatok trochu od všetkého odreagovala. Spravili sme si menší výlet do Poľska. (všimnúť ste si to mohli na instagrame) Áno, zas a znova Zakopané. Bol to naozaj krásny deň, na ktorý len tak nezabudnem. Našli sme skvelú reštauráciu, kde robia vegetariánske, vegánske, ale aj obyčajné jedlá. Na brokolici a šaláte som si fakt pochutila. Spomínate ako som Vám v tomto článku spomínala, že si spravím menšiu pauzu s nakupovaním oblečenia? Poviem Vám, dosť dlho mi to nevydržalo... Zas a znova skrachujem!



Keďže sú sviatky a každý z Vás určite pečie, mám pre Vás skvelú inšpiráciu. Sú ňou tieto vynikajúce cookies, ktoré sú samozrejme bez tuku a môžete ich jesť bez výčitiek. Mne osobne veľmi chutili.

Na ich prípravu budeme potrebovať:
150g ovsenej múky
50g ovsených vločiek
30g medu
50g bieleho jogurtu
2 vajcia
3 lyžičky prášku do pečiva
50g 85% horkej čokolády- nakrájame na drobné kúsky
20g holandského kakaa

POSTUP:
1. Trúbu si predhrejeme na 190 stupňov.
2. Všetky suroviny zmiešame v mise.
3. Na plech vyložený papierom na pečenie tvarujeme malé hrudky v tvare cookies
4. Pečieme približne 12-15 minút.

Recept je tak jednoduchý a tak lahodný... <3
Dobrú chuť.



9 komentárov

  1. Máš velmi pekný blog :) rada si ťa pridám do GFC :) som tu nová takže budem hrozne rada ak to opätujes <3 :) a recepty vyskúšam urcite :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty vypadají lahodně, určitě někdy vyzkouším! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mnam hned by som si dala :)

    Pozyvam na mega GIVEAWAY o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sušienky z ovsených vločiek som si v poslednej dobe veľmi obľúbila, tieto sú navyše kakaové/čokoládové, takže ich určite vyskúšam ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No vypadají skvěle ♥ Hodně štěstí u příjmaček! :) Hlavně žádný stres :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už se mi sbíhají sliny! Držím palce k příjímačkám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam! ♥ Tenhle článek jsem fakt neměla otevírat takhle věčer :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.