Blue, green, brown

5. marca 2016

Jar sa nám pomaly, ale isto rozbieha. Slniečko krásne svieti a človek má hneď lepšiu náladu. Som rada, že som si na seba mohla zobrať len trench coat a pritom nezmrznúť na kosť. (v štvrtok bolo pomerne teplo, tak som neváhala ani sekundu) Rozmýšľala som, či zvoliť elegantnejšiu alebo športovejšiu kombináciu. No nakoniec vyhrala športová, keďže škola je škola. Tieto tenisky nosím neustále, čo sa na nich aj podpísalo. Ale čo narobím, keď sú také pohodlné? 
btw. veľmi Vám ďakujem za pozitívne a milé komentáre k minulému článku. Neskutočne ste ma potešili. Som nadšená, pretože ako som sa dozvedela len včera, tak to niekomu aj pomohlo. Patrí Vám moja veľká vďaka! <3






9 komentárov

  1. Tohtotýždňové počasie... Katastrofa :D Chvíľu prší, tak sa oteplí a človek sa potí v kabáte, potom je znova zamračené :D Ale tak ja pevne dúfam, že sa to konečne dá do poriadku, oteplí sa a aj ja budem môcť konečne vytiahnuť môj milovaný trench coat ❤
    Veľmi ti to pristane ❤❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To pocasi je posledni dobou docela zradne, nekdy za oknem sviti slunicko, ze to vypada na jarni den, ale potom venku v jarni bunde zjistim, ze zase takove teplo neni :D Jonak ti moc slusi a mas krasne hodinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To pocasi je posledni dobou docela zradne, nekdy za oknem sviti slunicko, ze to vypada na jarni den, ale potom venku v jarni bunde zjistim, ze zase takove teplo neni :D Jonak ti moc slusi a mas krasne hodinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný outfit, no doufám, že už definitivně přišlo jaro,protože tohle období už mě teda pěkně nebaví :D

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že toto obdobie nebaví už nikoho :D

      Odstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.