2016/02/18

Black and denim

Som ten typ človeka, ktorý každé ráno otvorí skriňu a hneď povie: "Nutne potrebujem nové veci!" Ale načo vlastne? Všetko je len o kombinovaní. Preto som si dala predsavzatie na nový mesiac, (potlesk prosím...) že si trošku oddýchnem od obchodov s oblečením a využijem svoje staršie kúsky, ktoré sa mi v skrini povaľujú vyše roka. (oddýchnem si LEN od obchodov s oblečením :D) Presne takto to bolo aj s touto košeľou. Nemala som ju na sebe dosť dlho a už bolo načase ukázať ju svetu. (!) btw. tentokrát na mne môžete vidieť (ďalšie) nové boty, (za minulý mesiac už druhé nové.. musím sa zavrieť do zvieracej kazajky) ktoré mám z detského oddelenia. (buď mám malé nohy, alebo niektoré deti ich majú gigantické!)







10 komentárov :

  1. máš krásne vlasy! páči sa mi šál :)) aa je to pravda, kombinovanie urobí veľa :))

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som si zase povedala, že je na čase prestať sa báť investovať do oblečenia viac :D Niekedy sa cítim zle, keď odchádzam z obchodu s bločkom v ruke, kde spoločná suma prekračuje štyridsať eur, a to i keď viem, že som si kúpila veľa a krásne veci :D
    No to nič nemení na to, že aj ja sa snažím vyťahovať zo skrine staršie, no stále dobré veci ❤
    Krásny outfit - košeľa je úžasná (takže ju vyberaj von prevetrať i častejšie), no šál ma takisto veľmi zaujal - je nádherný ❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oblečení mám spousta, ale furt nemám co na sebe, asi problém většiny holek :D
    Krásný outfit,ty botky jsou skvělé ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný outfit. :) Mimochodem, ty boty jsou dokonalý!

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné fotky, krásny šálik :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá košeľa ti veľmi pristane, takže ju nos aj častejšie! Ja som nenakupovala už od septembra, pretože nejako sa mi nezbierajú financie a moji rodičia mi kupujú iba nutnosti, ako je kabát alebo topánky, takže takéto predsavzatia mne nie je nutné nasadzovať.:D

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka