2016/01/01

Goodbye 2015 and welcome 2016

Ako sa tak obzerám späť za uplynulým rokom, bol to pre mňa naozaj krásny rok. Zažila som toho veľa. Sú to chvíle na ktoré sa nedá zabudnúť a navždy vo mne ostanú. 1.1.2015 som si dala zopár predsavzatí a musím povedať, že som ich dodržala. Som šťastná. Rok 2015 bol niečím výnimočný. Bol iný. Radostný, krásny, priateľský (?) plný zážitkov... 
Toto sú tie najkrajšie chvíle za rok 2015:



bola som na úžasnom výlete s úžasnými ľuďmi v najúžasnejšom hoteli, ktorý mal tri hviezdičky a nádherné izby, kde sme všetci zažili krásne momenty / navštívili sme aj Vrbické pleso a pretekali sme kto ho celé prebehne za najlepší čas / smiali sme sa v parku na hlavnej a bolo nám jedno, že všetci okolo idúci na nás čudne zazerajú / chodili sme na opekačky, kde sme jedli, pili (vodu), smiali sa, jedli a hľadali stratených kamarátov v lese / videla som ten najkrajší východ mesiaca ever / celý rok som čítala knihy a starala sa o svoju prvú rastlinku, ktorá to všetko prežila / výhľad na Tatry v Poľsku bol na nezaplatenie <3


momenty kedy mne aj fotografke kazili ľudia fotky na blog, ktorí ma rozosmievali a nenechali mi peknú ulicu / kreslila som si slonov pre šťastie / moje prvé handmade dielo bola táto lace bra (robila som tu aj postup) ach akú mám z toho radosť / na oboch fotkách sú hodinky k pätnástke od môjho milujúceho tatina / šla som po ulici ruka v ruke s pánom Versace / brala som inšpiráciu na outfity z módnych dní (síce len časopisových)


Užívala som si prázdniny v Poľsku, kde som dostala s valaškou od zbojníka po hlave / obdivovala som krásy prírody a nádherný výhľad z balkóna tak dlho, až mi začali rásť kvety na hlave a odvtedy som bola tá s tými kvetmi / začala som cvičiť a mám obrovskú radosť z mojej zmeny. Samozrejme pokračujem ďalej a dúfam, že zo mňa bude fitness trénerka (hah bad joke) ale no každý má predsa sny / stále som sa fotila v aute pri zlých svetelných podmienkach / a presne takto mi začne šibať (juch) keď fotím príliš dlho a žiadna fotka nie je podarená / prežila som tie najkrajšie prázdniny s priateľmi a bola som aj na prekrásnom festivale kde mi aj slzička spadla 

Týmto všetkým ďakujem za celý rok 2015. Mojej rodine, priateľom a samozrejme aj vám čitateľom, bez ktorých by som bola stratená. To vďaka vám funguje tento blog a som nesmierne vďačná, že vás bavia moje články a že vás bavím aj ja.
Všetkým želám do nového roka všetko dobré. Prežite ho ako najlepšie viete s ľuďmi, ktorých máte najradšej. Dúfam, že sa vám splnia všetky vaše sny. Prajem vám nádherný rok 2016 plný zážitkov!

10 komentárov :

  1. Na konci sú to presne tie momenty, ktoré si pamätáme, ktoré s nami ostanú už navždy a ktoré si máme užiť až do poslednej sekundy. Nič neriešiť, veľmi nad vecami nepremýšľať a vychutnávať si momenty s ľuďmi, ktorých milujeme a ktorí milujú nás - nech už to sú festivaly alebo aj sedenie v tieni stromov na Hlavnej (keďže v lete sú tie super tri lavičky, čo sú v parku, večne obsadené a nič iné človeku neostáva, všakže :D).
    Ale verím že rok 2016 bude pre teba rovnako úspešný a takto o dvanásť mesiacov budeme znova čítať, že si ho prežila s úsmevom na tvári :) A prajem všetko dobré ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tými lavičkami máš úplnú pravdu :D A ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Moc krásné fotky a krásný článek :) Přeji jen to nej do noveho roku :)
    www.trendybk.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásné fotky a krásný článek :) Přeji jen to nej do noveho roku :)
    www.trendybk.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetko dobré do nového roku prajem aj tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neveríííím, blogerka z Prešova♥ Konečne niekto! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vidno, že si si tento rok užila. Krásne fotky ♥

    Zároveň by som ťa chcela srdečne pozvať ku mne na GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť aj o voňavé produkty značky Yves Rochcer ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelý zostrih fotiek! :) Za to cvičenie ťa uznávam!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelý zostrih fotiek! :) Za to cvičenie ťa uznávam!

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka