2016/01/16

Faux fur

Tak čo? Ako ste prežili prvý týždeň v novom roku školu? Ja našťastie dobre, aj keď tento týždeň bol pre mňa celkom náročný, čo sa známok týka. Ešte ich pár opravím a s radosťou si vydýchnem. Dnes nemám veľmi náladu na písanie, keďže som ráno vstala o 5:30 a hneď si sadla pred učebnice a prepisovala poznámky a iné veci do školy. (nečudujte sa mi prosím. Som jednoducho nastavená takto skoro vstávať dokonca aj cez víkendy) 
V stredu som mala obrovskú chuť vziať si na seba tento úžasný kožuch, v ktorom mi vôbec nebola zima. Tak dlho som po ňom túžila... Došli mi aj nové chelsea boots, z ktorých mám taktiež mega radosť. Ostatné už určite poznáte. 
Krásny zvyšok soboty <3






7 komentárov :

  1. Ten kožúšok je nádherný, už aj ja pomaly začínam túžim po chlpatom priateľovi, ktorý mi bohužiaľ v šatníku chýba. Každopádne, držím palce v škole, nech ťa učebnice nezavalia, ja sa snažím vždy všetko brať s nadhľadom a pár minút pred tým ako ide do tuhého začnem šalieť;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V prvom rade ťa obdivujem, že si morning person, pretože ja by som najradšej ležala v posteli do jednej poobede - ale zase noc je moja obľúbená časť dňa :D
    A odkiaľže si zohnala takýto úžasný kúsok? ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som už raz taká :D Ja zase nevydržím byť hore dosť dlho maximálne do deviatej :D (och som dosť čudná...)
      A ináč je zo sekáča <3 (neprestanem tam chodiť snáď nikdy)

      Odstrániť
  4. Moc ti to slusi :) Jinak jsem na tom stejne jako bee, rano jsem rada za kazdou minutu spanku na vic, ale vecer se casto naopak musim nutit jit spat. Jako treba ted :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc ti to slusi :) Jinak jsem na tom stejne jako bee, rano jsem rada za kazdou minutu spanku na vic, ale vecer se casto naopak musim nutit jit spat. Jako treba ted :D

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka