2015/12/23

Christmas random #2

Práve som sa odtrhla od pečenia, ktoré má chytilo nejako príliš. Pečenie sa stáva mojím novým hobby. Dnes som skúšala mrkvové cookies bez tuku a vyzerajú aj chutia skvelo. Nebojte sa, samozrejme, že spravím článok aj s receptom. (čochvíľa sa z môjho blogu stane food blog, hah... ale nie vtipy bokom) Mám strašnú chuť napísať christmas random a nie len preto, že vianočné obdobie si bez vianočných článkov neviem predstaviť. A z čoho mám cez Vianoce radosť?


Z pečenia chutnučkých medovníkov...



Z balenia vianočných darčekov...


Z príjemných večerov s rodinou pri krbe...


Z neustáleho pečenia... (ovsené-banánovo-hrozienkové cookies sú mňamka. Hlavne keď viem, že sú bez tuku)


Zo zdobenia vianočného stromčeka, ktorý je tohto roku mimochodom biely (ako myslím ozdoby)...


Z toho, ako krásne nám vykvitol vianočný kaktus a z toho, že mám konečne čas na knihy...

Ako si užívate Vianoce a celkovo voľno vy? Dúfam, že naozaj skvelo. 
Prajem vám krásne Vianoce prežité s vašimi najbližšími.
ŠŤASTNÉ a VESELÉ

3 komentáre :

  1. Juuu krásne fotky :) šťastné a veselé aj tebe snáď si si to užila a ježiško potešil aj teba ^_^
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka