Interior design: Workspace supplies, Ikea wishlist

21. novembra 2015

Prerábanie mojej izby stále pokračuje a preto si teraz robím radosť wishlistom. Zamerala som sa hlavne na moje pracovné miesto, ktoré takpovediac nikdy nebolo usporiadané. 



Interiérový dizajn ma zaujíma až príliš. (dôkazom je moja izba) Baví ma prezerať si časopisy o bývaní, rôzne nové letáky s nábytkom, Pinterest... (ach, kde by som bez neho bola) Ikea je svet stvorený presne pre mňa. Toľko dizajnových kúskov na jednom mieste. Vybrala som zopár, ktoré by sa mi hodili k pracovnému stolu, aj keď premýšľam o tom či si rovno nekúpim nový. Odkiaľ? No z Ikei predsa!

1. Len si to predstavte. Namiesto obyčajnej lampy by Vám zo stropu viselo takéto nádherné svetlo.  Podľa mňa by oživilo každú opustenú stenu miestnosti.
2. Presne toto potrebujem čo najskôr. Novú stoličku. Keďže izbu mám v podstate celú čierno-bielu, hodilo by sa tu niečo drevené. Áno, kladiem dôraz na jej krásne drevené nohy.
3. Váza by nemala chýbať na žiadnom pracovnom stole. Najlepšie je, keď je úplne jednoduchá ale výrazná.
4. Podobnú kožu zháňam snáď už 4 mesiace. Páči sa mi predstava, že by bola len tak hodená na stoličke. Malo by to skvelý cozy nádych.
5. Ak sa Vám nepáči lampa z bodu číslo jeden, čo tak ju nahradiť touto? Striebornú milujem ako v doplnkoch v móde, tak aj v doplnkoch interiérových.
6. Čo by to bolo za pracovisko bez poriadnej nástenky? 
7. Rastlinky sú krásne a oživia každú časť izby, bytu, domu. Rastliny sú predsa život!
8. Rám so spomienkovou fotkou, diplomom alebo citátom na každý deň, je nutnosť. A ešte k tomu vintage...

Čo vravíte na typ takéhoto článku? Páči sa? :)

6 komentárov

  1. Takovou falešnou kožešinu bych brala v bílé před postel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najhoršie je, že my Ikeu nikde blízko nemáme a tak skoro sa do nej človek nedostane (ale vraj ju majú niekedy v priebehu piatich rokov postaviť medzi Prešovom a Košicami, takže fingers crossed, že aj to stihnú :D). Ale brala by som hneď všetko, Ikeu mám veľmi rada, majú lacné, no kvalitné a krásne veci ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám taký pocit, že sa toho ani nedočkáme. :D Koľko toho už nasľubovali :D V Prešove nie je poriadne nič, no našťastie v Košiciach aspoň to niečo je. Ach, dúfam, že sa niekde posunieme... :D

      Odstrániť
  3. Tú lampu mám a je fakt krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa paacia take minimal veci do domacnosti, len neviem ze ked mas male deti ktore ti vsetko zhadzuju a pokreslia ci su niektore dizanerske kusy do domacnosti aj prakticke :-D
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Přesně takové světlo si pořizujeme do kuchyně a židle jsou peckový!! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.