2015/10/31

Halloween 2015

Halloween... Každý má naň iný názor. Niektorí ho oslavujú, iní zasa nie. Ako som už písala v minuloročnom halloweenskom článku, tak ho nijak extra neprežívam a len sa namaľujem. Baví ma takto machliť seba aj niekoho iného. Živým príkladom je môj brat! Ešte som aj nápad v mojej kotrbe dostala, žeby som namachlila (a riadne) moje kamarátky (ktoré sa o mojom super-duper nápade ani nedozvedeli) a šli k nejakej schátraline čo to pofotiť. Moje nápady sú niekedy jednoducho neuskutočniteľné... Čo Vy? Oslavujete halloween alebo nad tým ohŕňate nos? :)





Takto sa mi prvýkrát vydarilo vyrezať dyňu! (potlesk poprosím) 


Pečenie ma nejako chytilo. Čo vravíte na môj výtvor? Halloweenske cupcakes chutili snáď každému. Ach, som na seba nesmierne hrdá :D


(smejem sa na mojej vážnosti) :D


4 komentáre :

  1. Já halloween moc neslavím, ale vše kolem toho se mi moc líbí.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňaam tie cupcakes vyzerajú super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka