2015/09/29

Autumn & winter NEW IN

Dala som si predsavzatie, že cez školský rok budem chodiť spať skôr. Čo myslíte, funguje to? Jasné, že nie. Som unavenejšia stále viac a viac. Dokonca som si založila aj diár, ktorý mi v tom vôbec nepomáha. podpáľte školu prosím  No to je fuk. 
Pamätáte ako som Vám sľúbila New In článok? Áno, dočkali ste sa ho. Z nových vecí mám snáď najväčšiu radosť, akú som kedy z nových vecí mala. :)
Ináč, veľmi ma začala baviť úprava fotiek. A to mi zaberá aj viacej času. Ale výsledok sa mi naozaj páči. Čo na to vravíte?




Kožuch- Sh / Kabát- F&F / Okuliare- F&F


Svetre- sh a kik


Košeľa, sveter- Sh


Všetko- Sh



Rukavice- F&F / Kabát- Aliexpress

12 komentárov :

  1. Ja si každé ráno hovorím, že už musím ísť konečne v ten večer spať skôr, ale i tak sedím pri knihách až do jedenástej :D
    Tie popisy pri obrázkoch sú úžasné :D A kúpila si si skvelé kúsky ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bielo-čierny kockovaný top (neviem to presne identifikovať :D) vyzerá vážne super! Skvelé nákupy :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 50 odtieňov sivej v tvojom prevedení zbožňujem ♥ a čierno-biele kombinácie taktiež stoja za povšimnutie!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne spracované fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělé fotky, moc se mi líbí jejich úprava :)
    Jinak máš krásný blog, přidávám se k pravidelným čtenářům :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super fotky a super new in :) naozaj vydarený nákup

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné kombinace :) Nejraději mám šedou a burgundy

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super kousky :) Ma ten kabat z Ali dobrou kvalitu? Neposlala bys mi prosim odkaz? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super kousky :) Ma ten kabat z Ali dobrou kvalitu? Neposlala bys mi prosim odkaz? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím povedať, že kvalitu má fakt dobrú. Kupovala som ho už dávnejšie (asi pred rokom aj niečo) takže neviem či by som ten odkaz teraz našla. Mrkni na Ali, možno ho nájdeš :)

      Odstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka