Summer please do not leave

6. augusta 2015

Chcela by som, aby leto a prázdniny trvali večnosť. Krásne dni strávené s rodinou, priateľmi, spoločným pitím limonád, prejedaním sa zmrzliny, túlaním sa po meste, nakupovaním, opaľovaním, oddychovaním a dovolenkovaním. Aj keď niektorý ľudia s nami práve nemôžu byť a veľmi nám chýbajú. Snažím sa na to nemyslieť a zároveň tešiť, z ich návratu, hoci keď to bude až na konci prázdnin. Leto si určite ešte užijem, pretože sa chystám na jeden, možno aj dva festivaly, ktoré chcem prežiť s priateľmi. Teraz si musíme užívať každý jeden deň naplno, lebo prázdniny sa nám pomaly krátia. 
S fotoaparátom chodím všade a fotím všetko čo sa len pohne a čo sa mi páči. Konečne ma začal počúvať, (fotí lepšie než predtým) tak to poriadne využívam. Veľmi sa mi ľúbia random príspevky, takže ich určite na blogu uvidíte viac.
A čo Vy? Ako prežívate prázdniny? Máte ešte nejaký plány? :)



Zistila som, že ockova stará Minolta ešte funguje, takže musím len kúpiť film a budem najšťastnejší človek na svete.


Tento nádherný obraz mi na moje 14. narodeniny atramentom namaľoval môj úžasný spolužiak.



Stala som sa závislou na smoothie. 


Zbierka prsteňov, ktoré ani poriadne nenosím.


Táto fotka vznikla ešte začiatkom prázdnin.



Ovocné cookies sa stali mojou najobľúbenejšou sladkosťou. 


Počas horúcich dní...


Ockov a mamkin darček na pätnástku.




10 komentárov

  1. perfektné fotky, dostala si skvelé darčeky ! :)

    Izabell │my diary/klik/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá fotka, čo vznikla začiatkom prázdnin je skvelá momentka, veľmi sa mi páči ♥ A aj ja mám starý foťák, do ktorého mi už len treba kúpiť film, mala by som sa do toho pustiť;D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fotka ''začátková prázdninová'' je naprosto super!! To je určitě bezvadný pocit, když konečně foťák plní to, co má, že? :)
    a milá královno smoothie, měla by jsi ty prstýnky nosit, protože jsou krásné!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc pěkné fotky, jak máš ten nápis love tak mám stejným způsobem udělané srdíčko :)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pripomenula si mi, ako som ja pred dvoma rokmi robila herbár do školy :D Už nikdy viac :D
    Krásne fotky ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super post! tie ovocné sušienky musím vyskúšať :)
    pozývam na giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Foťák (v dobrom) závidím a tie sušienky sú naozaj skvelé, tiež ich mám veľmi rada. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten obrázek od kamaráda je krásný:)) a ty hodinky jsou také moc hezké:)
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já mám naštěstí ještě měsíc a půl cca, užívám si vysokoškolské prázdniny a v září pojedu k moři, hrozně se tam těším!
    Jinak bych tě ráda pozvala ke mně na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc se mi líbí fotky a celkově, máš super blog!

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.