Flowered

16. augusta 2015

Nakupovanie s bratom je vždy zábavné. Až na to, že je niekedy horší než ja. Chodenie z obchodu do obchodu, z kabínky do kabínky... cítila som sa ako jeho osobný vešiak :D. Nakoniec sme z nákupného centra vyšli s plnými rukami tašiek s jeho oblečením. Kúpil si hromadu vecí, zatiaľ čo ja som odišla s jednými šortkami, ktoré vyzerajú skôr ako sukňa, ale o tom až v inom článku. 
Veľmi ma zaujímalo, aké by to bolo nafotiť fit v mojej izbe, tak som to aj skúsila. Čo vravíte na fotky? :)









Crop top- DIY / Džínsy- F&F / Sandále- Reno 

6 komentárov

  1. Ten mužský ošiaľ chápem, niekedy výjdeme z obchodov z tým, že priateľ si kúpil viac vecí ako ja;D Tie fotky sa podarili a ten top je úžasný ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ha! Já to třeba mám vždycky tak, že když jdu nakupovat oblečení s nějakým chlapem, nakoupí on, zatímco já jsem jenom jeho pořád-nosící-a-vybírající-nové-kousky asistentka :D Pokud si něco vyberu i já, tak je to zázrak :D
    Fotky jsou moc hezké. Líbí se mi ten top:)

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné tričko:) můj bratr když semnou nakupuje pro sebe, tak to je min. na 3hodiny!:D
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super, sandálky sú krásne! a aj rúž je top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sandále sú vážne skvelé! Veľmi ti to na fotkách pristane :)

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.