Stripes again?

19. júla 2015

Toľko DIY koľko som spravila za posledný týždeň som nespravila ani za rok. (určite bude aj článok) Normálne ma to pohltilo. Stále niečo vymýšľam, plánujem a uskutočňujem. Na stole sa mi váľa kopa papierov a návrhov na novú izbu. Už ani neviem čo s nimi robiť. 
Hnevám sa sama na seba. Moja aktivita na blogu slabne. Musím to zmeniť. Do diára si zapisujem nápady na články, ktoré chcem uskutočniť. (lenivosť je veľký nepriateľ) 
Ale teraz k outfitu. Toto tričko mám dlhšie, no nejako nemalo šancu sa na blogu ukázať. (zasa lenivosť) Až doteraz. Moja úchylka na prúžky sa zhoršuje. Len by ste nazreli do môjho šatníka všade by ste zbadali samé prúžky. Dokonca aj obliečky na posteli mám prúžkované. Je to priam strašidelné.





6 komentárov

  1. strasidelny nestrasidelny, to tricko je bozi (a prouzky taky)
    + boty: ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa paci klobúk a inak zaujímavé miesto na fotenie :) k prúžkom - včera som si kupila ďalšie pruzkovane tričko,takže viem, o čom hovoríš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To triko je fakt super!!:)))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tričko vyzerá super ♥ A aj ja mám takú závislosť na prúžkoch, ale "utlmujú" to moje sestry, ktoré mi každú prúžkovanú vec, ktorú v obchode chytím do rúk, vrátia naspäť s tým, že už stačí :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.