2015/07/26

Healtheir life


Keď si prezerám svoje staré fotky, chce sa mi smiať, plakať, kričať. (nie len preto, že niektoré sú fakt vtipné a vyzerám na nich ako... niečo) Porovnávam ich s terajšími a musím priznať, že som sa zmenila. Ako povahou tak aj výzorom. 
Nie každý dokáže presvedčiť sám seba, aby sa zmenil k lepšiemu a viedol zdravší život. Niektorí to dokážu, iní zase nie. Ja som to dokázala. Dokázala som si povedať "už dosť!"
/Už dosť nezdravému jedlu. Už dosť sladkostiam. Už dosť lenivosti a podráždenosti/
 Začala som jesť ovocie a zeleninu, ktoré sú plné minerálov a vitamínov. Nechcem už len ani vidieť všetko to nezdravé jedlo. Poctivo cvičím a na každý deň mám tréningový plán.
Zo začiatku to vôbec nebolo ľahké. Stále som mala chuť ísť do špajze a nájsť čokoládu. Teraz tomu tak našťastie nie je. Cítim sa plná energie odkedy vediem zdravší životný štýl. Zlepšila sa mi nálada, pokožka vlasy.. . Zlepšila som sa celá ja.  


Nová športová podprsenka a tenisky na behanie.

3 komentáre :

  1. Dúfam, že k takému niečomu sa čoskoro odhodlám aj ja, pretože sa v poslednej dobe cítim neskutočne slabá a unavená, vôbec nejem ovocie a zeleninu a pohyb poznám len z chôdze. Obdivujem ťa!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pred pol rokom som prestala jesť mäso - definitívne. A cítim sa oveľa lepšie, absolútne mi nechýba. Postupne som vyradila i niektoré mliečne výrobky a vidím i ja zmeny, celkovo som zmenila môj životný štýl a snažím sa nezdravým jedlám vyhýbať - i keď sú dni, kedy neviem povedať "nie" na pizzu alebo pár kúskov čokolády, ale zase párkrát do roka ma takéto prehrešky nezabijú :D Ale chcem začať častejšie behať, lenže mám pocit, že v Prešove na to jednoducho nie je priestor - pretože behať po Sekčove po cyklisťáku rovno pri ceste sa mi fakt nechce. Ale zato sa snažím cvičiť doma (hoci cez prázdniny to veľmi nejde, lebo som furt preč) ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je super. :) Ono to jde všechno s rukou v ruce. Jakmile si zlepšíš jídelníček, tak máš i lepší náladu atd.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka