Happy with my friends

4. júla 2015

Leto. Prázdniny. Prvé čo som spravila 1. júla, bolo rituálne pálenie učebníc a zošitov. Ale nie, teraz vážne. Nič som nepodpaľovala. Jedine som dlhšie spala, upratovala a bola s kamarátmi. Tieto posledné dni som si užila viac než dosť v kruhu mojich priateľov a rodiny. Opekanie, výlety, túry, veľa smiechu a krásne chvíle. Zbožňujem takéto veci s ľuďmi ktorých mám najradšej. Už sa nemôžem dočkať čo podnikneme nabudúce. 




Tie naše záchvaty smiechu






Trošku horšie zábery :D


Áno, narcistická chvíľka 


Aspoň pyramída sa nám podarila 


Pozrite sa na ten sval!


Keď opravujem sesternici košeľu a ostatný zo mňa robia batmana


Chystáme oheň na opekanie


Fotka od Adamka



Sme jednoducho blázni 

2 komentáre

  1. Ja si tiež vždy hovorím, že na konci roka spálim všetky zošity, ale nikdy sa to nestane, keďže ich nechávam mojim sestrám, ktorým sa možno ešte zídu :D Verím, že i nám sa podarí za toto leto uskutočniť mnoho výletov, nech máme spomienky :) Úžasné fotky ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja spáliť všetky zošity ani žiadne zošity radšej nepálim, pretože k maturite ich asi budem potrebovať :D:D Super bláznivé fotky! :-)

    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.