2015/05/23

Random obviously

Tento týždeň zbehol ako voda a máme tu zamračený krásny víkend, pri ktorom si môžme trošku oddýchnuť. Neviem ako Vy, ale ja určite oddychovať nebudem. Mám pred sebou veľa práce. Musím dokončiť (alebo skôr začať?) prácu na koncoročné skúšky z výtvarnej + ešte jednu prácu. To je tak, keď si všetko nechávam na poslednú chvíľu. Na projekty a písomky do školy, radšej ani nechcem pomyslieť. 
Fotky som nafotila v priebehu týždňa a aspoň tie mi vedia vyčariť úsmev na tvári. Sú to maličkosti z ktorých sa veľmi teším.


Milujem, keď mi peňaženka ladí k džínsovej bunde!




Pretože fotenie rúk je teraz in.


Ako sa tak pozerám na svoju zbierku slnečných okuliarov, treba ju ešte nejakými doplniť.


Najväčšiu radosť mi spravili tieto orgovány a cookies. Hľadala som ich snáď po celom Tescu. Sú naozaj vynikajúce a jednoducho ich musíte ochutnať.


Spravila som si najlepší ľadový čaj na svete.




Prečítala som krásnu knihu od Kamily Šebestovej 


Prezerala som si fotky z dectva, na ktorých som sa dosť zasmiala. Ach tie spomienky...


Ušila som si dokonalé podprsenky. Na ich návod sa môžete tešiť v ďalšom článku.

Čo Vás potešilo v tomto týždni? :)

5 komentárov :

  1. milujem takéto články, a tvoja zbierka okuliarov je superská! a tiež sa teším na návod :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako prvé musím spomenúť tvoju dokonalú zbierku slnečných okuliarí! Potom musím dodať, že tie cookies som už mala a je to to najlahodnejšie, čo som kedy ochutnala a ako posledné - neviem sa dočkať toho návodu na podprsenky ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka