2015/04/10

Lovely Prestige

Je mi ľúto že outfitové články tu nie sú tak často, ako by som chcela. Nemám žiadneho verného fotografa, ktorý by bol ochotný ísť len na 15 minút von a spraviť zopár fotiek. Našťastie mám statív a aspoň na ten kus plastu sa dá spoľahnúť. No v poslednej dobe sa mi nechce vláčiť statív so sebou kade tade a stále niečo nastavovať. Ani to prostredie kde sa väčšinou fotím nie je nič moc. Čo sa dá robiť... budem musieť niečo už len vymyslieť.
Teraz k outfitu. Moje nekonečné čakanie sa skončilo a prišli mi tieto krásne boty Prestige. Nato, že som ich objednávala pred necelým mesiacom priši dosť rýchlo.
btw. na sebe nemám šaty, ale sukňu a top :)











11 komentárov :

  1. super! úplne sa mi páči svetrík, a naozaj to vyzerá ako šaty! :D aj ja by som fotila outfity, ale nemám celkom kde a nemá ma kto fotiť, statív mám len úplne taký maličký :(
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc krásný svetr:) Já žádný stativ nemám tak vždycky přemlouvám bráchu aby mi šel nafotit nějaký fotky no někdy to není tak lehký:D Takže ti docela závidím a to místo je někdy skoro to nejmenší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zamilovala som sa do tvojich topánok

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fit :) a so stativom si nerob starosti, mam to rovnako, ale uz sa s tym neserem a kludne si ho rozprestriem aj v strede ulice a na ludi okolo sa proste len usmejem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moc hezky svetr. a to s tim focenim chapu, taky mi s tim nikdy nikdo nepomuze :-D

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherný jednoduchý outfit - veľmi sa mi páči ten cardigan ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc Ti to sluší :).
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Svetrík je krásny a veľmi ti pristane. Máš pekný blog a stávam sa tvojou novou odoberateľkou. :)

    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nice casual look!
    Petra http://www.98suniverse.weebly.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nice casual look!
    Petra http://www.98suniverse.weebly.com

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka