A cup of tea is like a hug / Diary DIY

18. apríla 2015

Každý si občas potrebuje niečo zapísať. Či už to sú recepty, tajomstvá alebo len obyčajné myšlienky, ktoré nám víria v hlave ako tornádo. Zostáva len jedna otázka. Kde to všetko zapísať? Samozrejme, že na nejaký papier, diára, zošita. V papiernictvách nájdete mnoho zošitov s krásnymi motívmi. No niekedy sú príliš drahé nato, že majú len 50 strán. Tak som sa rozhodla vyrobiť si vlastný diár zošit, nazvite to ako chcete 



Mrzí ma len to, že na tento diár som nespravila žiaden návod. Neviem, či by to niekto pochopil len z fotiek. (hlavne to zväzovanie) Sama som tomu pochopila, až keď som videla video, ktoré nájdete TUTO. Sea Lemon je vážne šikovná a na jej kanále nájdete samé skvelé tutoriály. 


Vyzerá to zložito, ale je to celkom jednoduché. Chcela som aby stránky vyzerali staro, tak som vzala kávu (môžete aj čaj) a každú stránku som dôkladne namaľovala. (ak máte doma starú fľaštičku po spreji alebo niečo podobné iba do nej nalejte kávu alebo čaj, a striekajte na každú stránku)

Nakoniec som si vzala čiernu tenkú fixu a na prednú stranu napísala A cup of tea is like a hug. (milujem čaje...)



Keď už sme pri tých čajoch, tieto dve vzorky som dostala od brata a musím povedať, že už sa nemôžem dočkať kedy ich ochutnám. Čierny čaj s karamelom som ešte nemala, takže som vážne zvedavá. 

2 komentáre

  1. Som maniak na zápisníky každého druhu, ale niektoré sú neskutočne drahé, to je pravda :D Ale tento vyzerá úžasne, si šikovná :)
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na aprílovú giveaway na mojom blogu!

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.