2015/03/18

Catwomen

Dnešní deň som si naozaj užila. Keďže sú maturitné skúšky, (všetkým maturantom držím prsty, nech sa im to vydarí) namiesto vysedávania v škole sme boli na koncerte. Bolo to vcelku fajn a dosť sme sa nasmiali. Po koncerte sme sa túlali po meste, zjedli sme pizzu, vysedávali v parku a všade možne sme hľadali WC-ko. 
Pri tom všetkom sme stihli vyfotiť s Nelkou aj outfit. Túto krásnu novú košeľu, ktorú na mne môžete vidieť, som našla v New Yorkeri. Ako tak boli tie košele na stojane na seba natlačené, nevšimla som si, že namiesto M-ka som si vzala XL-ko. Šla som tam s tým, aby som si kúpila voľnú košeľu pretože všetci vieme, že milujem voľné veci no nie až takto veľkú. Koniec koncov som rada, pretože táto košeľa sa mi veľmi páči. Tiež ste si kúpili niečo, čo ste nechceli a pritom sa vám to páči? 








Kabát- Aliexpress / Klobúk- F&F / Košeľa- New Yorker / Sukňa- ??? / Ruksak- Secondhand

8 komentárov :

  1. Peknučký look :)

    Pozývam ťa do GIVEAWAY na mojom blogu:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/03/buy-or-win-6-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej tak tá košeľa je super, tuším sa zájdem pozrieť do NYeru. Určite som si tak kúpila viac vecí, ale spomínam si len na crop top, ktorý som si vzala namiesto S v M, ale vôbec mi to nevadí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc krásný outfit, mikča je užasná:)) to sluníčko je na těch fotkách skvělýý, jsem tak nadšená z toho počasíí:D:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektní! Kabát, košile i klobouk jsou úžasné kousky. Moc ti to sluší:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fakt skvělý outfit Norko! :-* Můj styl to sice není ale tobě to neskutečně sekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Preboha te ponožky!! -_- inak košela aj outift super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka