Baby blue again

13. marca 2015

Môj náročný týždeň našťastie skončil a ja sa opäť môžem venovať blogu. Prvé tri dni tohto týždňa boli naozaj krásne. Mohla som si obliesť sveter a na to prehodiť ľahkú bundičku. Mimochodom, keď už sa bavíme o tých svetroch, kúpila som si nový zas a znova v baby blue farbe, (tú farbu jednoducho milujem) a ako inak, je zo sekáča. <3 (zrejme pôjdem na odvykačku, pretože sa zo mňa stáva sekáčový maniak)







3 komentáre

  1. Hezký jednoduchý a moc ti to sluší:))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Svetrov nie je nikdy dosť :D Pekný outfit :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj! pekný blog nechceš sa navzájom sledovať? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.