Instagram post #4

21. februára 2015

Po nekonečne dlhých štyroch mesiacoch, mi z reklamácií dorazil mobil domov. Skúsenosti s Maďarmi ich zrejme presvedčili, že všetok tovar budú dávať reklamovať hocikde inde, len nie tam. A vyplatilo sa. Opravili ho v Českej republike. Som za to veľmi vďačná. Hneď ako mi mobil v obchode odovzdali, spravila som si nový Instagram. (od toho starého som zabudla heslo) Ak ma ešte nesledujete, tak to rýchlosťou svetla napravte. 
btw. odhodlala som sa, spraviť si Tumblr, takže ak chcete, hoďte tam nejaký ten follow. 

 Kúpila som si tú najkrajšiu sukňu ever / Choroba robí svoje 


 Tento obrázok je mega krásny / Keď sa nudím kreslím sketch-e / Píšem články / Túto knihu vrelo odporúčam. Je fakt dokonalá

 Nemôžem sa nabažiť cappuccina / Milujem fotiť oblohu / Západ slnka / Na ceste do divadla
V škole / Starší outfit TU

11 komentárov

  1. Ta poslední fotka je naprosto skvělá.. Ale jinak všechny jsou dobré, a ten západ slunka je moc hezký :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. adorable photos...and that skirt is really lovely! is that your sketch...really cute.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super fotky;)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky :) cappuccino je najlepšie :D a pekná skica
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta sukna je naozaj uzasna!
    Pozyvam na giveaway plnu peknej kozmetiky: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten svetrík na poslednej fotke a sukňa na prvej, wow <3

    Michellee's kingdom

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow such a lovely post, so inspiring
    follow for follow?

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pekná sukňa! a na knihu sa chystám, už len ten obal je krásny

    www.simplyfoly.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.