2015/02/16

High waisted jeans

Choroba robí svoje a tak posledné dni ležím v posteli, pijem čaje a na čele mám obklady. Nie som zvyknutá celé dni len preležať. Jednoducho musím niečo robiť. No teraz sa to nejako nedá. Aspoň že mám oveľa viac času na čítanie kníh a maľovanie. 
Ešte pred chorobou som stihla nafotiť outfit. Môžte na mne vidieť nové džínsy s vysokým pasom, bielu košeľu aj sveter. Celý fit som potom oživila týmto krásnym náhrdelníkom z Aliexpressu. (ak by ste sa náhodou pýtali, áno mala som ešte bundu, no s tou som outfit nefotila)













4 komentáre :

  1. Sluší ti to, líbí se mi hlavně ten náhrdelník.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. parádny sveter :)

    Pozývam ťa do Giveaway u mňa na blogu:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/02/buy-or-win-3-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka