Baby blue & cinnamon sweater

5. februára 2015

Moja povaha má len jeden jediný problém. Všetky peniaze, ktoré si zarobím, alebo keď nejaké dostanem, miniem príliš rýchlo. Napríklad keď sa prechádzam po obchode a zbadám niečo úžasné (či už je to oblečenie alebo nejaká vec) musím si to kúpiť. Ak by som si to nekúpila dosť by som to neskôr ľutovala. Myslím, že takýto problém nemám len ja, ale skoro všetky dievčatá a ženy. 
Podobne to bolo aj s týmto škoricovým svetrom a baby blue šálom. Mám z nich veľkú radosť.










Kabát- Aliexpress / Šál- F&F / Sveter- Second hand / Topánky- Deichmann

6 komentárov

  1. Ten baby blue šál je úžasný ! Podobný kabátik mám aj ja :D :)).
    No mávala som s týmto problém ..A asi aj ešte mám, ale snažím sa potlačiť moju "chuť" kúpiť si danú vec, ktorá mi padne do oka v obchode :D. Časom som zistila že niektoré veci, ktoré som v tom období strašne chcela, by som po pár mesiacoch už na seba ani nedala :D hmm najskôr o tej veci premýšľam či je kvalitná, za prijateľnú cenu, a či nieje nejako úplne od-veci (aby som ju mala vlastne k čomu nosiť :)) .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love that baby blue scarf...so well paired with that cinnamon sweater...
    the coat is simply divine!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten šál je krásný, i když nemusím moc modrou :). Kabátek je moc hezký. Taky mě vždycky hrozně mrzí, když si něco nekoupím.. A souhlasím, že s tím mají problém všechny holky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páči sa mi tá kombinácia farieb, krásny outfit :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. slusi, pekna barva saly:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.