Terrible days

24. januára 2015

Tak veľmi som sa tešila, že napíšem úžasný článok o prvých narodeninách tohto blogu, no samozrejme som na to zabudla. Bola som "posadnutá" známkami a ich opravovaním. Síce sa mi podarilo známky opraviť, ale s vysvedčením nie som celkom spokojná. Na ďalší polrok sa budem musieť viac snažiť, aby som mohla byť spokojná sama so sebou. 
Viem, že teraz som články vôbec nepridávala (a už asi aj viete prečo). Aspoň som cez týždeň stihla nafotiť outfit. A ako sa máte Vy a aké bude vysvedčenie?









5 komentárov

  1. Moc pěkný outfit, škoda jen, že nejde víc vidět ten svetr.Jinak známky taky opravuji co to jen jde :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to len polrok, toto vysvedčenie nie je také dôležité :D
    Bunda so šálom vyzerajú úžasne :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.