2015/01/06

DIY- Crayon lipstick

Tentokrát som sa rozhodla, po neskutočne dlhej dobe spraviť článok (aj video) s DIY. 
Niekedy som DIY robila neustále. Neskôr ma to prešlo, no teraz som s tým začala znovu. Nesmierne ma to baví a teším sa, keď sa mi niečo vydarí. Je to zábavné a dá sa povedať, že sa pritom aj odreagujete.  teda aspoň podľa mňa
Dúfam, že sa Vám článok bude páčiť, že to skúsite tiež a budete mať s tým všetkým trpezlivosť. Nie je to nič zložité ani namáhavé. 
btw. nezabudnite si pozrieť aj video :))



POTREBUJEME-


 1. Do panvice napúšťame vodu, položíme ju na mierny oheň a do nej dáme sklenenú nádobku. 
2. Tak kokosový olej naberieme na lyžičku a dáme ho do sklenej nádobky.

3. Pastelku najprv vyberieme z obalu, rozkrojíme na polovicu a vložíme ju do sklenej nádobky.
4. Miešame špáradlom dovtedy, kým sa nám aj s kokosovým olejom nerozpustí.

 Zmes následne prelejeme do nádobky, ktorú sme si pripravili na rúže a máme hotovo. 
Nie je to nič ťažké a zvládne to každý. 

Ak si to chcete pozrieť lepšie a nepochopili ste tomu, tu máte video.


1. Oranžový / 2. Perleťový /  3. Oranžová+červená / 4. Zelený / 5.Ružový / 6. Modrý / 7. Čierny / 8. Červený / 9. Fialový

Ktorý rúž sa Vám páči najviac? Mne oranžový. Budem ho teraz mať na perách stále. 

8 komentárov :

  1. Pěkný článek, taky mám rozepsaný:D:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá to zaujímavo :) ale je to zdravotne nezávadné? keďže si neviem veľmi predstaviť dávanie voskoviek na pery :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to krásne, ale či by som si dala voskovky na pery, to asi nie.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podarilo sa ti to, ale musím priznať že nič pre mňa :D Možno ako balzam.. Ale tam by mi chýbala klasická balzamová vôňa. Za mňa nie kvôli pigmentácii - ak rúž, tak poriadny :) :D

    Fairytale Tea♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, si veľmi šikovná, ale ja by som si to asi na pery tiež nedala! :(
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. si šikovna ale ja by som si to na pery nedavala asi :D Vera

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow, to je skvělý :-). Obdivuju lidi, co si dokáží sami něco vyrobit.
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka