New grey coat

12. decembra 2014

Darčeky už mám pokúpené, trhy pochodené a teraz už len čakám. Neviem, či som jediná, ktorá má takú skvelú vianočnú náladu. asi pôjdem baliť darčeky Výzdobu v meste mám krásnu. Síce je to to isté každý rok, ale má to niečo do seba. Bola som aj v knižniciach a vypožičala som si knihy, aby som mohla cez sviatky niečo to aj počítať.
btw. tento kabát mi po veľmi dlhej dobe konečne dorazil a som z neho nadšený. Je tenší skôr na jeseň a jar, no musela som si ho obliecť už teraz! A ako sa máte Vy? :) skoro som zabudla! Čo vravíte na môj nový zostrih? :D









Mikina- Secondhand / Kabát- Aliexpress / Kabelka- Aliexpress / Topánky- Deichmann

4 komentáre

  1. šála a kabát je super:)
    https://difdirections.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kabát je úžasný, a udivuje mne, že je z Aliexpress, já so vždycky bojím těch jejich velikostí. Zrovna mi přišly (od Ježíška :D) boty z Asosu, velikost 41 a potřebovala bych o číslo větší a to mám 40! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si z Aliexpressu objednala aj topánky a tiež mi boli malé :D no kabát som si odmeriavala presne na seba. Pod produktom máš tabuľku a v nej sú miery :))

      Odstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.