Memories and new beginning

30. decembra 2014

A je to tu! Prichádza nový rok. Rok 2015. Už sa ho naozaj nemôžem dočkať. No najprv si chcem ešte trošku zaspomínať na úžasný rok 2014.
Zažila som toho vážne veľa a sú to chvíle, ktoré mi ostanú navždy v srdci. Rozhodla som sa spraviť tento blog, ktorý ma vážne baví. Prežila som dni s mojimi skvelými priateľmi a rodinou, pri ktorých som sa nasmiala a občas aj plakala. Tento rok bol nádherný a len tak naň nezabudnem...

Nádherné momenty...



Tohto krásavca priniesol ocino. Chudáčik nám už umrel...


Obloha cestou domov. Nádherná že?






Oslavovali sme narodeniny spolužiaka :)



S najlepším bratom


<3


Toto fotenie outfitu si budem pamätať vždy :D


Sme už raz také, tak sa nečudujte :D



Instagram post


Vo východnej


Halloween :))





<3


Takto nám behala po záhrade srnka


Najlepšie prázdniny ever.


Ak ste sa dostali až sem tak Vám blahoželám. Toto je asi najdlhší článok v histórii tohto blogu. Bol to menší random a dúfam že sa páčil. 
Najkrajšie spomienky s najlepšími ľuďmi.


2 komentáre

  1. Zajimave fotky:) asi sis rok 2014 užila naplno:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mne umrel zajačik :/ Každopádne tie fotky sú nádherné a plné radosti, krása ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.