Christmas random

25. decembra 2014

Ako si užívate Vianoce? Chcela som článok napísať včera, no nejak som nemala čas. Tak som Vám zo včerajška vyfotila zopár fotiek. 
Milujem Vianoce. Chvíle pokoja, radosti a nedočkavosti. Nie sú síce o darčekoch, no povedzte mi, kto by sa netešil. :D Rada pozerám na ľudí, ktorým odovzdám darček pre nich. Ich neopísateľnú reakciu. Je skvelý pocit robiť niečo pre druhých. 
Tak si užite článok a napíšte mi čo máte radi na Vianociach. Rada si to prečítam :))



Prvýkrát som robila tieto roztomilé cup cakes a musím povedať, že sa celkom vydarili. 



Takúto zeleninovú maškrtu som skúšala spraviť podľa dievčat z Cup of style.



Krásny Vianočný stromček!!!





Bez týchto koláčov si Vianoce neviem predstaviť...



Jednoducho tie cup cakes milujem <3


Aj tento nádherný šijací stroj som dostala. Teraz sa už len musím naučiť šiť :D

2 komentáre

  1. Já se v posledních letech o Vánocích těším nejvíce na Štědrovečerní večeří a na to jak se 25. celá rodina sejdeme u oběda.
    Roztomilé mufiny

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.