2014/11/27

Still the same

Aj Vy už nakupujete darčeky pre svojich blízkych? Ja som kúpila darček len pre svojho brata. Neviem čo to so mnou je, pretože minulého roku som mala darčeky kúpené už pre každého. Vianoce dosť prežívam a vadí mi keď potom niečo nestíham jéj rýmovačka. Ešte toho musím toľko veľa stihnúť...
Dnešný outfit bol celkom jednoduchý. Vzala som si na seba obľúbenú voľnejšiu mikinu, čierne skinny, bundu a sivú čiapku, pretože už je dosť chladno. Neviem ako Vy ale ja toto obdobie nenávidím. Idem ráno do školy, tma. Idem zo školy, tma. Je to na nervy. Potom fotky vyzerajú tak, ako vyzerajú...








5 komentárov :

  1. Dárky ještě nemám vůbec, určitě je budu shánět na poslední chvíli jako každý rok. A jinak, podzimní dny mám ráda, ale jen takové, kdy svítí sluníčko, to se ta tma potom dá "vystřihnout" :) Ode dneška jsem tvá nová followerka:)
    http://difdirections.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá taška sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekne fotky! paci sa mi najma ta, kde mas ten ruksak vo vzduchu :)

    Posledne dni giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka