I feel like a Russian

30. novembra 2014

Túto bundičku vetrovku, čo len chcete som Vám chcela ukázať už dlho. Niekedy bola až po kolená, no moja šikovná mamka mi ju skrátila. (Ďakujem) Veľmi sa mi páči tá fake kožušina okolo kapucne. Keď si ju potom dám na hlavu cítim sa ako v Rusku. Ostatok už poznáte, takže k tomu nemám čo dodať.
btw. včera som sa dala ostrihať. Síce som s tým najprv nebola celkom spokojná, ale teraz som si už zvykla a páči sa mi to :) uvidíte v ďalšom článku










3 komentáre

  1. Hodně pěkný a přitom jednoduchý outfit:)
    http://difdirections.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělá větrovka. Mám podobnou. Mimochodem mě fakt nadchla ta kombinace riflové košile, volnějšího svetru. Když se na to koukám i s bundou jako na celek, vypadá to fakt hooooodně dobře.

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.