2014/11/19

Huge sweater and curls

Celý včerajší deň som prežila v strese. Všetok strach vo mne sa dá opísať len jedným slovom. ZUBÁR! Myslím, že nie som jediná, ktorá má panický strach zo zubárov. Nie som zvyknutá mávať kazy. (to už je môj druhý kaz... musím obmedziť sladkosti) No najhoršie to je v čakárni, kde sedíte klepú sa Vám kolená a z tej hororovej miestnosti sa ozýva len krik a zvuk vŕtačky.
Našťastie som to prežila a idem niečo povedať k otfitu. len tak v krátkosti. Musela som fotiť v škole na chodbe (ako ste si už mohli všimnúť) pretože v ten deň nehorázne pršalo a fúkalo. Mám na sebe obľúbený kabát, ktorý som už mala TU, jeden z obľúbených svetrov čiapku a natočené vlasy.







2 komentáre :

  1. Ja som teda asi pravy opak. Ja zubarku mam rada, a vzdy rada s nou aj pokecam. Moc sa jej nebojim a nikdy to nie je nic strasne. Treba svoj strach prekonavat! :-)
    drzim palce az ta to prejde! :-))

    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka