Black and my problems.

6. novembra 2014



nič sa mi nechce
môj foťák mi prestáva fotiť
napísala som komparo asi zle
nie som spokojná sama so sebou
musím sa zdravo stravovať
poslednou dobou mám strašné známky
som unavená a nechce sa mi absolútne nič
aspoň že chodím na obedy!!!
prežívam úžasné chvíle s priateľmi <3

Aspoň som sa Vám mohla vyspovedať. Naozaj ma trápi, že nič nestíham a že som riadne lenivá. Musím zmeniť seba aj svoj štýl stravovania. Ak chcem byť so sebou spokojná musím preto aj niečo robiť všakže? 
Ale toto sú len moje keci, ktoré Vás určite netrápia. Prejdem k tomuto outfitu. Je ešte z pondelka a je čisto čierny. Ten DIY šál si odmyslite :D Tento týždeň som sa snažila vždy nafotiť nejaký outfit, no ako som už v spovedi spomenula, môj foťák nefotí!





2 komentáre

  1. Pekný a jednoduchý outfit :) veď ako sa hovorí "v jednoduchosti je krása" :)

    janesworldblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.