2014/10/04

Listen to the radio

Dorazil k nám víkend a ja Vám prinášam jeden z mojich oneskorenejších outfitov. Bol fotený ešte v utorok a na sebe mám nové dokonalé tričko zo Secondhandu a džínsy od značky F&F. Veľmi sa z týchto nových vecí teším a ako je už u mňa zvykom, teraz ich budem nosiť stále. 
Poslednou dobou čoraz častejšie premýšľam nad strednou školou, no vždy sa neviem nijako rozhodnúť. Ide mi z toho prasknúť hlava. No nič, asi pôjdem ďalej googliť a hľadať, a Vám želám krásne prežitý víkend.




Košeľa, tričko- Secondhand / Džínsy- F&F / Batoh- Gate + DIY

4 komentáre :

  1. Kalhoty jsou super :-) A přeji hodně štěstí s výběrem SŠ :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sluší Ti to :) Když tak vzpomínám, tak já už jsem věděla od začátku 8. třídy, kam chci jít :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bez tej košele by som si to obliekla asi aj ja :)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka