It's a parka?

14. októbra 2014

Akurát som dorazila s výtvarnej a som riadne vyšťavená. Ešte keď vidím tie zošity pred sebou... Najradšej by som si ľahla a spala. Zajtra máme skrátené vyučovanie takže to nejak vydržím.
Prvýkrát som fotila outfit v meste a bolo to vážne skvelé. Vidieť tie nechápavé pohľady niektorých ľudí... Síce bolo mesto trošku prázdnejšie, ale aj tak.  Konečne vidíte moju totálne novú bundu. Neviem či sa o nej dá povedať že je parka, ale pôsobí tak. Tričko som ukradla bratovi zo skrine, dala na seba bielu mikinu, čierne džínsy, čierne tenisky a môj fit bol hotový.




 




Bunda parka- Second hand / Mikina- Lacoste secondhand / Tričko- bratovo / Nohavice- F&F

4 komentáre

  1. Parka je vážně skvěláá !
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten novodobý parka trend se mi teda moc nelíbí. Stále jsem těmto bundám nepřišla na chuť.
    Nicméně tvou bundičku bych parkou nenazývala, o to víc se mi líbí:) Je taková jednoduchá, ležerní, ale přesto by se dala zkombinovat i s nějakým elegantnějším outfitem:) Chválím koupi:) Sluší ti...

    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.