2014/10/09

Fashion bloggers inspiration

Na tento článok som sa tak tešila! Teraz Vám predstavím najlepšie bloggerky z najlepších, ktorých outfity sú plné inšpirácií. Káždá jedna má neuveriteľný cit pre módu a kombinovanie. Sú sami sebou a nič si nerobia z divných pohľadov na ulici. Takú odvážnosť ako majú ony, by sme potrebovali všetky. dúfam že sa nenahnevajú keď tu uverejním ich fotky... :))
Viem, znie to divne čo teraz píšem, ale som taká natešená... z obyčajného postu. :D
Prajem Vám príjemný zvyšok štvrtku a dúfam, že tieto úžasné osoby inšpirujú aj Vás tak, ako mňa. :))
























5 komentárov :

  1. Lucku a Niky z A cup of styl sleduju pravidelně, jinak Pavlínu a Markétu znám, jinak slyším o ostatních poprvé :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. The Dominicu a Báru z VOGUE HAUS poznám a sledujem, ostatné nie. No pozriem sa na ich blogy a určite ma tiež inšpirujú. Ja mám rada zo slovenských bloggeriek Ivanku Petrušovú z www.sweetladylollipop.com a Lenku z lenkabrisiakova.blogspot.com . No a zo zahraničných sledujem Mariannu Mäkelu, Kenzu Zouiten atď...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jůů, to je pěknej článek! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka