Story of dungarees

5. septembra 2014

Po dlhšej dobe som opäť späť. Začala sa škola a mám plne nabitý program. Keď som zbadala rozvrh, chcelo sa mi plakať. K tomu sa započítali krúžky, aktivity a doučovania. No jednoducho mám toho teraz veľa. Outfit z prvého dňa som nevyfotila, pretože som prišla neskoro a nič sa mi už v podstate nechcelo. Tak sem pridávam outfit z tretieho dňa treťo-dňový. Mám na sebe najúžasnejšie montérky a skvelú košeľu zaviazanú okolo pása. Dosť jednoduché však? :))













Tielko- Adler / Montérky- F&F / Košeľa- Secondhand / Kabelka- Aliexpress / Tenisky- ?

4 komentáre

  1. nevypadá to špatně a pokud se v tom cítí pohodlně, proč ne! Moc Ti to sluší! :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky, sluší ti to. Ta taška je skvělá!:)
    http://www.endavargova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasná kombinácia. Také nejaké "monterky" zháňam aj ja a ani by mi nevadilo, keby to boli dlhé nohavice alebo niečo také:D

    www.mrs-dominica.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Montérky jsou pěkný :) Sluší Ti to, to je super, jak tam dáš vždycky animaci :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.