Royal blue

15. septembra 2014

Úplne som sa zamilovala do kráľovsky modrej farby. Túto košeľu som ukradla otcovi a je to najlepšia košeľa ever. Poslednou dobou nosím stále tento prekrásny náhrdelník. Hodí sa skoro ku všetkému a rozmýšľam, že si kúpim taký istý, len v inom prevedení. 








Košeľa- Otcova / Kraťasy- DIY / Náhrdelník- Aliexpress / Kabelka- Lara bags / Sandále- Reno

4 komentáre

  1. Ja som najprv kráľovsky modrú veľmi nemusela, no v januári sa "prelomili ľady" a začala som ju tiež milovať. Košeľa skvelá, ten náhrdelník je úžasné oživenie. Veľmi sa mi to páči :D

    http://mrs-dominica.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. AHOJ :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY !

    Maj sa krásne :)
    Nika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kraasne :)
    Rada by som ta pozvala do Paris giveaway :)

    http://wendy-lookbook.blogspot.sk/2014/09/giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásné fotky, šíleně ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.